czwartek, 6 maja 2010

Reklama wielkoformatowa

Kilka dni temu mój najlepszy przyjaciel przyszedł do mnie o radę. Ma on dość dobrze rozwijającą się firmę ale czegoś mu jeszcze brakuje. Mówi że potrzebuje jeszcze lepszej reklamy która nie będzie polegała tylko na zrobieniu strony internetowej firmy. Chce aby do poprawy kondycji firmy włączyła się drukarnia wielkoformatowa. Przyszedł do mnie abym wysłuchał jego pomysł i go poparł w działaniu. Wysłuchałem go i z czystym sumieniem mogłem mu przyznać rację.

Pomysł polega na tym aby to była reklama wielkoformatowa która będzie wisiała przy jednej z najbardziej uczęszczanych dróg w mieście. Moim zdaniem pomysł jest super ale trzeba zrobić dobry projekt reklamy, znaleźć miejsca na jej zamontowanie oraz płacić za wynajem bilbordy co miesiąc. Robiąc reklamę jednak trzeba założyć że trzeba najpierw włożyć fundusze aby potem, za jakiś czas mieć z tego zysk. On jest tego samego zdania i jest w stanie wyłożyć sporo kasy.

Jestem ciekaw co powie drukarnia wielkoformatowa na jego pomysł. Wprawdzie nie widziałem jeszcze projektu (bo chyba już istnieje) ale praca nad takimi projektami jest trudna. Trzeba też jej zapłacić za zrobienie reklamy. Muszę się po tym wszystkim zapytać ile to go wyniosło w sumie. Liczy będzie z pewnością w tysiącach złotych. Jak robić biznes to z rozmachem:)

1 komentarz:

  1. Od dawna korzystam z usług www.mmp.net.pl i muszę przyznać, że jestem zachwycony ich jakością!

    OdpowiedzUsuń