poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Zaproszenia ślubne

Wydrukować można wszystko. Chyba najmilszym wydrukiem na świecie są właśnie zaproszenia ślubne. Każdy kto planuje ślub i wesele musi prędzej czy później odwiedzić drukarnię która ma w swojej ofercie drukowanie zaproszeń ślubnych. Nigdy nie byłem w sytuacji w której potrzebne byłby mi zaproszenia ślubne. Do tego jeszcze daleko na szczęście,lecz raz byłem wraz ze swoimi znajomymi(brali ślub akurat) właśnie zamówić takie zaproszenia. Zepsuł im się samochód i poprosili mnie abym ich zawiózł. Drukarnia wielkoformatowa nie była daleko więc nie było najmniejszego problemu. Było to dawno, sam nawet nie pamiętam kiedy...

Pamiętam że wybrali śliczne zaproszenia i powiedzieli że ja dostanę jako pierwszy...Mówię do nich żeby nie przesadzali, ja tylko ich zawiozłem a zaproszenie trzeba dać najpierw rodzicom a nie mi. Śmieszna sytuacja...

Drukarnia wielkoformatowa wszystko zrobiła elegancko więc przynajmniej nie było z tym problemu. Ślub i wesele było piękne...tylko że kiedy to było...hoho, kupę czasu temu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz