środa, 14 kwietnia 2010

Drukowanie wizytówek

drukarnia wielkoformatowa
Kilka dni temu pisałem o wizytówkach które musiałem wydrukować. No takie dostałem zadanie i podobno wykonałem jest idealnie. Szef był zadowolony z tego jaką drukarnię wybrałem. W sumie to jakoś szczególnie nie myślałem nad tym aby wybrać najlepszą tylko poszedłem do pierwszej większej drukarni. Tam jak już mówiłem wszystko mi szybko i elegancko zrobili no i szef jest zadowolony. Jest to trochę dziwny człowiek. Nie jest jakiś inny ale jest specyficzny. W sumie dobrze bo jak za takie głupoty dostaję pochwałę to chyba nic lepszego nie może się zdarzyć. Szef też powiedział że drukarnia wielkoformatowa którą wybrałem będzie naszą drukarnią czyli że będziemy korzystać z jej usług. Mi się tam podobało bo jeśli wszystko dobrze is szybko zrobili to czego narzekać... Teraz wizytówki ma każdy człowiek mający coś wspólnego z biznesem. Drukowanie wizytówek nie jest też czymś trudnym. Jeżeli umiemy przygotować projekt wizytówki to drukarnia wielkoformatowa właściwie musi je tylko wydrukować. Pikuś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz