wtorek, 6 kwietnia 2010

Wszystko z drukarnii

Nie zauważyłem tego że prawie wszystkie napisy które widać na ulicy to wytwór drukarni. No bo przecież kto inny drukowałby to wszystko? Właśnie po tym można zobaczyć jak drukarnia wielkoformatowa ma dużo pracy. Coraz bardziej przekonuję się do tego że jest to dobry interes chociaż nie znam nikogo kto robi z tej branży. Dziś wszystko jest drukowane. Wszystkie etykiety na produktach żywnościowych...Może nie tyle drukarnie wielkoformatowa to robi co drukarnie w poszczególnych firmach. Chociaż w sumie można sobie z zewnątrz zamówić określone etykiety, no nie wiem. Pewnie różnie się to robi.

Nie wiem czy kiedyś o tym pisałem ale ktoś z mojej rodziny w dawnych czasach pracował z drukarnia wielkoformatowa. Były to bardzo dawne czasy gdzie drukarnie były bardzo ważnym elementem gospodarki. Nawet za czasów wojny czy komunizmu gdy prasa była ograniczona jak ważną rolę spełniały drukarnie...Nie żyłem w tamtych czasach ale na lekcjach historii uważałem. Chyba nigdy nie znajdziemy takiego sposobu który by zastąpił drukarnie wielkoformatowa. Przecież druk to część naszego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz