piątek, 9 kwietnia 2010

Wizytówki firmowe


Kilka dni temu musiałem zamówić wizytówki firmowe. Wydawało mi się że drukarnia wielkoformatowa będzie najlepsza do tego chociaż wizytówka to żaden wielki format. Tak więc poszukałem w necie jakiejś drukarni która będzie najlepsza i najbliżej mojej firmy i pojechałem. Powiedzieli że wizytówki jak będziemy mieli gotowy projekt będą do odebrania juz następnego dnia. Nie wiem czy to szybko czy długo bo nie mam pojęcia ile drukarnia wielkoformatowa robi takie zlecenia. Tak czy siak wszystko udało się załatwić w ciągu dwóch dni. Wizytówek było chyba 500 sztuk bo mamy małą firmę i nie potrzeba jest większej ilości. Jakby coś się zmieniło to drukarnia wielkoformatowa ma nasz projekt i w każdej chwili może nam dorobić wizytówek i nawet wysłać kurierem. Bardzo cenię szybkie działanie w interesach bo jednak zależało nam na tym aby jak najszybciej mieć wizytówki. Udało się z czego jestem zadowolony. Cena też nie była najwyższa więc cała operacja przebiegła szybko i tanio. Uwielbiam takie sprawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz